2007. december 5., szerda

Jóga

Hosszas keresgélés után sikerült ma eljutnom jógaórára, és ez volt az egyik legjobb óra életemben. Power jógára mentem, és ebben végre meg volt az, amit eddig hiányoltam a jógából, hogy jó tempós legyen, és ne csak ki kelljen tartani a mozdulatokat, de sok mozgás is legyen benne. Az volt a vicces, hogy a gyakorlatsorokhoz minden egység után még jött egy újabb elem, és amikor az ember már azt gondolja, hogy ezt nem tudja tovább csinálni, kitartani stb., akkor a következő egységnél még jött hozzá valami, amitől sokkal nehezebb lesz. És ez így ment kb. 20 percig. A tanár egész jófej volt, kicsit fura volt az angolja, de a végén már kezdtem hozzászokni. Igazi kiképzőőrmester, nem nagyon hatotta meg a siránkozásunk, erre mindig csak annyit mondott, hogy: "Enjoy your pain". Micsoda empátia!

Én már az első 10 perc után úgy voltam, hogy ezt nem tudom folytatni, mert nálam hiányoznak a gyakorlathoz szükséges izomcsoportok, de aztán mégis csak végigcsináltam. Bár a végén alig tudtam felállni. Most 3 órával az óra után is még mindig remeg a kezem-lábam, úgyhogy holnap tuti nem fogok tudni járni :).

Ja! És az a legmenőbb, hogy a klub a Petronas tornyok aljában van. Elég szenvedés volt találni olyat, ami tényleg közel van. Tegnap elmentem egy másik sportklubba is érdeklődni. Az is a Petronasban van csak a harmadikon, úgyhogy ahhoz, hogy felmenjek, le kellett volna adni az útlevelemet. Csak hogy felmenjek egy órarendért (!!!). Az persze nem volt nálam, de végül egy holland fényképes igazolvány bemutatásával kisírtam, hogy hadd menjek fel, mert tényleg csak egy órarendet akarok. Úgy látszik nincs nagyon terrorista fejem, mert felengedtek. Fent jött a második nagy csodálkozás. Kérdeztem, hogy milyen óráik vannak, de kiderült, hogy csak úgy nem lehet ám odamenni, hanem felvételt kell nyerni a klubba, és majd a membership counselorral egyeztessek egy időpontot a felvételi beszélgetésre. Asszem egy kicsit túlszervezik a dolgot…..

Nincsenek megjegyzések: